balbeck Blog

Just another WordPress.com weblog

Un ardei mexican mic si rau


Am mancat bine.Am mancat si un ardei mexican mic si rosu.M-a usturat mai rau decat orice altceva ce ustura.M-a usturat tot gatul.M-am si inecat.Pe urma s-a dus si mai jos,la burta.Ma ustura burta si acum.

Piri-piri e un sos foarte usturat.Se pune ardeiul asta in sos.Totusi sosul ala nu m-a usturat ca ardeiul asta.A fost foarte bun piri-piri.In Portugalia am mancat sos piri-piri.Toti ziceau sa iau cate putin,nu foarte mult dintr-o inghititura.Am luat cat am putut de mult,dar nu m-a usturat ca acum.Ardeiul asta e “criminal”.Nimic nu se compara cu ardeiul asta mic.

18 noiembrie 2009 - Posted by | Uncategorized

52 comentarii »

  1. Ti-a fost rau dupa ce ai mancat ardeiul ala?

    Comentariu prin sandra | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  2. Nu as putea spune ca mi-a fost rau.Parca am inghitit foc.Mi-a paralizat gatul pe moment,ma inecam,nu prea puteam vorbi.Si e mic rau.Are 3 cm.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  3. Sa ai grija!

    Comentariu prin sandra | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  4. Azi provoc un alt ardei.Am mancat 4 ardei din astia.Asta m-a usturat cel mai rau.Nu stiu ce avea in el.A fost cel mai usturat din toti.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  5. Ai reusit sa il termini?

    Comentariu prin sandra | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  6. Da.Dar greu.Vroiam sa-l atac repede,dar l-am luat foarte incet.Am baut 3 pahare de apa pentru el.Eu nu beau apa deobicei,beau bere.Dar vroiam apa.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  7. Iar m-au amendat nasoii astia.M-au prins in Timisoara cu 90 km si trebuia sa am 50.Trebuia sa raman de 4 ori fara permis,noroc ca am dat datele altcuiva si nu am prezentat actele.Se duce amenda la ala.Ala oricum nu plateste nimic niciodata.E si plecat din tara.

    Comentariu prin amanda | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  8. Iar l-ai scos pe interlopul ala la plata?hihi

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  9. La cum arati cred si ei ca esti barbat.Ii induci usor in eroare.Pana s-o prinde vreunul…Mai bine o bagi pe una data viitoare.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  10. Pai si politia nu verifica pe numele cui e masina?

    Comentariu prin sandra | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  11. Probabil.Dar poti sa dai masina si altuia s-o conduca.Cel ce conduce raspunde.Nu proprietarul raspunde.

    Comentariu prin amanda | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  12. Cred ca e infractiune.Aici nu mai e contraventie.

    Comentariu prin sandra | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  13. Si ce daca?

    Comentariu prin amanda | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  14. Amanda infractoare…haha,mai bine ii dam un ardei din asta Amandei.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  15. Nu mananc ardei iuti.

    Comentariu prin amanda | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  16. Cum asa?Nu vrei sa-ti ia maruntaiele “foc”?

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  17. Nu pot sa te incurc.Te las pe tine.

    Comentariu prin amanda | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  18. Si cum i-ai pacalit pe aia?Nu ti-au cerut actele?

    Comentariu prin mariciucdan | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  19. Eu nu mai arat a femeie.Am avut cancer.In urma tratamentului mi-a picat parul din cap.Port sapca.Nu am nici dimensiunile unei femei.Am 1.80 aproape.Am facut si tratament cu hormoni dupa ce am anihilat cancerul.Imi creste putina mustata chiar.Eu stiu adresa aluia exacta.Stiu si codul numeric personal al lui.Tot stiu.Eu parca as fi alta persoana.Arat a barbat.Si timbrul vocii e gros.

    Comentariu prin amanda | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  20. Politistii aia e prosti.E papagali politistii aia.

    Comentariu prin bruguera | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  21. Probabil ca asa sunt.Si amanda e dusa rau.Ii place viteza.Se bucura de viata.A invins o boala cumplita.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  22. Eu am mancat ardei verde romanesc,pus in otet.M-a usturat rau de tot ala.Nu am mancat pana acum ardei mexican.Nu stiu cum e ala.

    Comentariu prin kasandraramonic | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  23. Kasandraramonic…si ardeiul romanesc ustura,insa nu ca asta.Te sfatuiesc sa inghiti dintr-o data un ardei mexican.Sigur ca sunt ardei si ardei.Am nimerit unu` extrem de usturat.Dar simti ca iei foc.Totul arde in tine.Cand iese si acolo arde.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  24. Dar unde se gaseste ardeiul asta?

    Comentariu prin kasandraramonic | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  25. L-am gasit la piata o data,dar nu mereu.Imi mai aduce cineva.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  26. La ciorba merge cel mai bine.Mai merge la sarmale.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  27. Nu prea vreau sa il incerc.Daca e il iau incet,il mananc in doua zile.

    Comentariu prin kasandraramonic | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  28. Si nu vrei sa te usture macar nitel asa?

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  29. Cum simt ca incepe sa usture,il las.

    Comentariu prin kasandraramonic | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  30. I-as da si cainelui.Cum face ala?haha,mor de ras.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  31. Doua fire doua paie,
    mi-am pus chili in copaie.

    Comentariu prin bruguera | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  32. Haha,dar rimeaza.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  33. Trebuie sa il iau pe cel mic de la gradinita.Ardeiul iute nu se da la caini,decat daca ai boala pe ei sau daca vrei sa ii chinuiesti.

    Comentariu prin sandra | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  34. Glumeam si eu.Nici nu aveam de gand sa ii dau cainelui meu ardei..Cred ca ii place sa manance ardei.Ala mananca aproape orice,a ajuns sa manance paine,portocale,mandarine,pe langa oase,carne,pufuleti,biscuiti,napolitane,eugenii si altele.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  35. Am mancat un ardei si imi lacrimeaza ochii,imi curge nasul…

    Comentariu prin leonard razvan | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  36. Mie nu imi curge nasul.Ma manifest altfel.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  37. Bine ca au oprit astia greva la metrou.Bine ca magistratii au decis greva ilegala.Ar trebui sa se dea o lege:daca greva e ilegala,de ce astia fac greva?Sefii lor ar trebui bagati undeva cu gratii.Chiar isi permit orice?Isi bat joc de sute de mii de oameni asa?Probabil lege e dar nu se aplica pentru blondul ala ce e sef la metrorex.

    Comentariu prin leonard razvan | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  38. Nu ma pronunt pe tema asta.Bine ca s-a decis greva ilegala.Mai departe justitia sa-si faca datoria.Trebuie sanctionat si blondul ala.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  39. Mai mult nu spun.Poate chiar e foarte smecher blondul ala.Oricum e injurat de tot Bucurestiul si nu numai.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  40. Intai sa isi plateasca datoriile si pe urma sa faca ei greve.Dar legal nu pot face greva.Trebuie sa asigure o treime.Nu o asigura.

    Comentariu prin leonard razvan | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  41. Jegosul de Ion Radoi ce mai radea si isi batea joc de Boc la gura de metrou.Asta si-a batut joc de bucuresteni cu zambetul pe buze.Ar trebui linsat.

    Comentariu prin sandra | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  42. Asa sunt toti sefii mari:nemernici.

    Comentariu prin leonard razvan | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  43. Metrorex trebuie dat in judecata de toti cei ce au abonament la metrou.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  44. Am mancat un ardei rosu,lung.M-a usturat.Nu am reusit sa il mananc pe tot.

    Comentariu prin kasandraramonic | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  45. http://www.cbradio.atmedia.ro/

    acolo e si secretul lui Barbone.haha

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  46. Kasandraramonic,bine ai facut.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  47. Ce rai e ardeii astia.Mi bine e sa nu se gaseasca.Astia ce ii mananca e prosti.De ce sa se chinuiasca asa?Ardeii are ceva diabolesc in ei.

    Comentariu prin bruguera | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  48. Bruguera,(ce nick)ti-e frica de ardei?Au si ei vitamina.Sunt foarte buni.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  49. Mie nu imi place ardeii usturati.

    Comentariu prin bruguera | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  50. Treaba ta.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  51. Am gasit si eu ardei mexicani in piata.Am cumparat 12

    Comentariu prin mariciuc dan | 19 noiembrie 2009 | Răspunde

  52. Sunt foarte buni.

    Comentariu prin balbeck | 19 noiembrie 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

