balbeck Blog

Just another WordPress.com weblog

O zi foarte frumoasa


Soarele asta ma face sa ma gandesc la plaja,la fetite dezbracate .Din nefericire e doar o iluzie.Inca e placut afara,dar nu e de plaja si fetele nu sunt goale.Daca aveam aparatul asta in Egipt ce poze faceam.Daca daca daca daca…dar nu l-am avut.Aparatul cel vechi mi s-a stricat.Dar ce rusoaice bune am vazut.Culmea e ca si ele se uitau la mine.Romancele nu prea se uita la mine,ci la portofel.

Inca sunt aratos,dar ele nu se uita dupa aspectul fizic,ele numai dupa bani se uita.Cheltuiesc o gramada cu ele si culmea e ca buzunarele parca sunt si mai pline,cu cat cheltuiesc mai mult cu ele,buzunarele sunt mai pline.Nu imi explic fenomenul.

In ianuarie plec iar in Egipt.Ce poze si filme o sa trag…abia astept.Chiar voi face filme cu ele.Sper ca pana in ianuarie sa mi se desfunde si mie urechile.M-am scufundat 7-8 m si mi-a intrat foarte multa apa in urechi.Se face saptamana de cand m-am intors si inca nu s-au desfundat urechile in totalitate.Imi scot apa din urechi,inca mai este.Pun si picaturi in urechi cu antibiotic,ca sa nu se infecteze.Am mai avut otita,nu e nici o problema,voi fi la un pas sa fiu surd,iar ma dreg.Iar ma face bine vreun doctor,daca mai exista doctori priceputi,daca nu au plecat in strainatate,la comanda lui Basescu.

In rest nu mai astept nimic,decat ianuarie.Iar avion,iar stresul asteptarii,dar si cand decoleaza…imi place cel mai mult.Nu stiu de ce se tem oamenii de avioane.Avioanele pot sa pice 100m in gol,chiar 1000,chiar 10000,hahaha.La 10.000 probabil sunt toti morti,dar e o placere cand sunt turbulente si avionul pica 1000m dintr-o data.Am prins turbulente si poate au pierdut 100-200 m din inaltime in momentul ala.Simti asa un gol in stomac.hihi,e placut.Mie imi place.Altora nu le place.La aterizare auzi boom boooom hihi,rotile din spate si roate din fatza,e misto cand e avionul nitel inclinat la aterizare.Sa mai vina si cu vreo 300km/h,aproape ca iese de pe pista.Sunt si piloti nebuni…dar stapani pe situatie.

19 noiembrie 2010 - Publicat de | Uncategorized

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

